09:16 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قطعه سازان

احتمال قیمت گذاری جدید محصولات کارخانه ایی خودرو سازان تا پایان این هفته
نماد برتر- دبیر انجمن قطعه سازان از احتمال تغییر قیمت گذاری کارخانه ای محصولات شرکت های خودروساز تا پایان هفته جاری خبر داد.
شروط ارزی آوری صنعت خودرو و مقایسه قطعه سازان با چند کشور و فولادسازان
نماد برتر- دبیر انجمن قطعه سازان با اعلام امکان ارزآوری صنعت خودرو و مقایسه وضعیت قطعه سازان ایرانی با چند کشور و فولادسازان داخلی ، قیمت گذاری دستوری را چالش اصلی معرفی کرد.
تولید روزانه ایران خودرو در مرز سه هزار دستگاه/ فاصله ۴۰ هزار دستگاهی تا شکستن رکورد سال گذشته
نماد برتر- با عبور تولید روز گذشته گروه صنعتی ایران خودرو از مرز دوهزار و ۹۵۰ دستگاه خودرو که تمامی این سبد تولیدی اختصاص به خودروهای داخلی دارد، رکورد تاریخی در استقلال تولید در صنعت خودروی کشور به ثبت رسید. این عدد فراتر از هدفگذاری بوده است.
چهار شرط مجلس برای واردات خودرو / معافیت دو محصول از عرضه در بورس
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس ، شرایط چهارگانه واردات خودرو در طرح ساماندهی صنعت خودرو را اعلام کرد.
محبی نژاد: اصلاح شیوه قیمت‌گذاری و تامین نقدینگی لازمه جهش تولید است
نماد برتر- به دنبال اشاره مقام معظم رهبری به عدم تحقق حقیقی شعار جهش تولید در سال جاری و بهره‌گیری از توان قطعه‌سازان داخلی در افزایش تولید خودرو، دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی معتقد است که با حل موانع و مشکلات صنعت قطعه‌سازی به عنوان موتور محرکه صنعت خودروسازی و همچنین اتحاد و ثبات رویه در مجموعه تصمیم‌گیران کشور، قطعا چرخ صنعت خودرو مجدد به حرکت در خواهد آمد و شاهد جهش تولید با کیفیت خواهیم بود.
بسته جهش تولید و افزایش ارزش سهام صنعت بزرگ بورس منتظر مصوبه سران قوا
نماد برتر- دبیر انجمن قطعه سازی از تدوین مشوق های جهش تولید در صنعت خودرو و افزایش ارزش سهام این صنعت بزرگ بورسی خبر داد که در انتظار تصویب سران قوا است.
افزایش ارزش سهام
نماد برتر- دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان با اعلام اثر دلار در قیمت تمام شده محصولات گفت: سرنوشت محتوم خودروسازان و ۶۴ رشته صنعتی وابسته ، افزایش ارزش سهام است.
تعدیل مثبت ۵۲ میلیارد تومانی در نرخ قطعات فروش رفته زیرمجموعه سایپا
نماد برتر- زیرمجموعه سایپا از تعدیل مثبت ۵۲ میلیارد تومانی نرخ قطعات فروخته شده به سازه گستر سایپا خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.
نتایج جلسه مهم قطعه سازان با ایران خودرو سایپا /عدم اعمال قیمتهای جدید در مهر
نماد برتر- سخنگوی انجمن سازندگان قطعات، نتایج جلسه مهم با ایران خودرو و سایپا و وزارت صنعت را با مصوباتی مانند پرداخت۲۵۰۰ میلیارد تومان به سایپا و عدم اعمال قیمت های جدید در مهرماه اعلام کرد.
بزرگترین مشکل فعلی بازار علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص
نماد برتر- در شرایطی که اعمال عملیات بازارگردانی هم نتوانسته کمکی به شرایط فعلی بازار کند علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص، بزرگترین مشکل فعلی بازار، عدم تقاضا است.
۳ پیشنهاد قطعه‌سازان برای دریافت طلب ۳۴ هزار میلیارد تومانی از خودروسازان
نماد برتر- رییس انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان از ارسال ۳ پیشنهاد به وزیر صنعت برای طلب بیش از ۳۴ هزار میلیارد تومانی از خودروسازان خبر داد.
عرضه خودرو در بورس کالا منتفی شد / طرح‌های جایگزین
نماد برتر- طرح تحول صنعت و بازار خودرو در مجلس قرار بود با محوریت عرضه خودروهای داخلی در بورس کالا به رای گذاشته شود اما طبق شنیده ها، کمیسیون صنایع با این بند مخالفت کرده است.
رشد ۲۸ درصدی فروش ایران خودرو در ۷ ماه سال / رد شائبه احتکار
نماد برتر- قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو از تولید ۲۸۵ هزار دستگاه با رشد ۲۸ درصدی فروش و کاهش ۸۳ درصدی تعهدات معوق طی ۷ ماه گذشته خبر داد و شائبه احتکار خودرو را رد کرد.
جزئیات آزادسازی قیمت خودرو / دولت از زیان خودروسازان زیان نمی‌کند
نماد برتر- دبیرانجمن صنایع همگن نیرومحرکه با اشاره به اینکه دولت از زیان خودروسازان، زیان نمی‌کند ، جزییاتی از طرح جدید قیمت گذاری خودرو را اعلام کرد.
یادشان رفته وزارت صمت نتوانست آشفته بازار خودرو را کنترل کند/ هشدار به خودروسازان
نماد برتر- رئیس شورای رقابت در واکنش به طرح انتقال قیمت‌گذاری خودرو از این شورا به سازمان حمایت گفت: برخی شاید اطلاع ندارند زمانی که وزارت صمت مسئولیت قیمت گذاری خودرو را برعهده داشت، نتوانست آشفته بازار خودرو را کنترل کند،خودروسازان هم بهتر است همه چیز را گردن قیمت نینداخته و بروند از راه دیگر پول درآورده و زیانشان را جبران کنند.